• abnner

U Novu Preferitu di l'Oxygen Therapy-Hyperbaric Oxygen Chamber Therapy HBOT

1).L'ossigenu hè l'origine di a vita.L'ossigenu hè u fundamentu di a guariscenza.

L'ossigenu ghjoca un rolu impurtante in a nostra vita di ogni ghjornu.L'ossigenu hè l'urìgine di a vita, l'ossigenu hè u fundamentu di a guariscenza.Sè avemu a mancanza d'ossigenu, sapete ciò chì hè accadutu?

Dipartimentu di Neurologia:

1. Neuritis faciale;2. Riabilitazione di malatie cerebrovascular;3. Sindrome di Meniere;4. Dannu nervi perifericu causatu da ischemia, hypoxia, traumatisme, avvelenamentu, etc.

Dipartimentu di Endocrinologia: 1. Pede diabeticu;2. Neuropatia perifèrica diabetica;3. Malatie vascular perifèrica diabetica.

Gastroenterologia: 1. Ulcera peptica;2. Colitis ulcerative;3. A malatia di Crohn.

Dipartimentu di Cardiologia: 1. Malattia cardiaca ischemica;2. Arrhythmia: battiti prematuri, tachycardia.

Dipartimentu di ORL: 1. Surdità brusca;2. Sordità nervosa;3. Traumu di l'orechja.

Oftalmologia: 1. Embolismu di l'arteria di a retina centrale;2. Neuritis otticu;3. Corioretinopatia serosa cintrali;4. Ulcera corneale

Ematologia: vertigini, tinnitus, fatigue, strettezza di u pettu è altri sintomi causati da l'anemia.

Cirurgia: 1. Infezzione anaerobica (gangrene di gas, tetanus, etc.);2. Infezzione severa di i tessuti molli causata da batteri aerobichi è batteri anaerobi;3. Necrosi di a radiazione (necrosi di tissuti rossi, necrosi di l'osse);4. Refrattariu à a guariscenza Ferite sessuale (ferite chì sò difficiuli di guarì per via di infizzioni, compressione, disturbi circulatori, diabete).

Ortopedia: 1. Crush ferita;2. Trasplante di flap di pelle;3. Acute spine injury;4. Osteomielite crònica;5. Replantation of limbs cut;6. Burns.

Cirurgia di u cervellu : 1. Cuntusioni di u cervellu ;2. Recuperazione di a cuscenza è a funzione neurologica dopu a cirugia cerebrale.

Dipartimentu di Urgenza: 1. Avvelenamentu di monossidu di carbonu, è encefalopatia ritardata;2. Avvelenamentu di gas velenoso anoxicu, avvelenamentu di cianuru, avvelenamentu di nitriti, avvelenamentu di sulfuru d'idrogenu.

in casa hbot

2).I metudi attuali di l'ossigenoterapia:

A terapia di ossigenu cumuni chì vedemu spessu hè cilindru d'ossigenu in l'uspidale, concentratore d'ossigenu, ossigenu liquidu è cusì.

Se sceglite un cilindru d'ossigenu, hè più sicuru chì andate in l'uspidale per inhale l'ossigenu.Ma avete bisognu à andà à l'uspidale ogni volta.U cuncentratore di l'ossigenu permette a terapia di l'ossigenu in casa, ma avete bisognu di portà a maschera faciale.Paragunendu u metudu tradiziunale di l'ossigenoterapia, l'ossigenoterapia di camera iperbarica anu grandi vantaghji.L'utilizatore pò fà tuttu ciò chì vulete in a camera è ùn hè micca bisognu di portà a maschera facciale.Dopu a dispersione, a purezza di l'ossigenu internu hè di 26% chì hè più altu ch'è a purità di l'ossigenu in l'aria.Se l'utilizatori volenu una purità di l'ossigenu più altu, ponu ancu aduprà a maschera faciale.

apa itu ossigenoterapia iperbarica

3).Effettu curativu di a camera d'ossigenu iperbarica:

1. Prevenzione di malatie di i vini sanguini è fisioterapia.

2. Bellezza è corpu, anti-aging.

3. I vechji è debuli si mantenenu in forma.

4. Improve u sonnu.

5. Aumentà a memoria è a cuncentrazione di i studienti.

6. Allevià u dolore di cintura, gamba, collu è spalla.

7. Relieve u stress, cumbatte a fatigue è cumbatte a depressione.

8. Prumove a ricuperazione di fratture di ferita.

9. A cura di a salute per e persone chì fumanu, beie è sucialize assai.

10. Per l'atleti è l'amatori di sport, alleviate u dolore di u sportu è rinfurzà a forza fisica.

in casa camera d'ossigenu iperbarica
in casa camera d'ossigenu iperbarica

4).Applicazione clinica

1. Oxygen uptake à pressione nurmale.

Hè principarmenti adattatu per i malati ipoxici aguti chì anu urgentemente bisognu di migliurà l'ipoxia rapidamente, rapidamente è efficace;pazienti cun attaccu agutu di malatie ipoxic croniche è terapia di ossigenu regulare.In più di migliurà l'ipoxia è di mantene l'indicatori fisiologichi normali, hà ancu e funzioni di prumove a ricuperazione di e funzioni di l'urganu, riparà i tessuti dannati, è riduce l'edema.Come l'avvelenamento acuto da monossido di carbonio e altri gas dannosi, encefalopatia ipossica ischemica acuta, infarto cerebrale acuto, infarto miocardico acuto, emorragia cerebrale acuta, trauma cranio-cerebrale acuto, occlusione arteriovenosa retinica acuta, ferita o ulcera refrattaria, infiammazione virale, infarto diabetico, infarto cerebrale. retinopatia, disordini di u sonnu, etc.

2. Cannula nasale per l'ossigenu.

Inalazione di l'ossigenu per cannula nasale o maschera facciale aperta, perchè una grande quantità d'aria hè ancu inalata mentre inalate l'ossigenu, a pressione parziale di l'ossigenu inalatu hè relativamente bassu.malatie oxidative.

3. Livellu di flussu altu unu ossigenu (nasale).

In cunfrontu cù l'aspirazione di l'ossigenu di a canula nasale ordinaria, a pressione parziale di l'ossigenu inalatu serà assai aumentata.Hè adattatu per i malati cù malatie ipossiche acute chì anu respirazione debule è urgente bisognu di migliurà l'ipoxia.Ùn hè micca adattatu per a terapia di l'ossigenu di rutina per i pazienti ipoxici ordinali.Altu cunsumu d'ossigenu è bassu usu di l'ossigenu.

4. Nebulized inhalation ossigenu di primu livellu.

Hè adattatu per quelli chì anu bisognu di dà droghe à traversu u trattu respiratoriu, prutegge a mucosa respiratorja, dilute è facilità a scaricamentu di sputum, è ùn sò micca adattati per l'applicazioni di l'ossigenoterapia di rutina per i malati ipoxici ordinali.

5. Cappucciu (o maschera facciale) inhalation d'ossigenu di primu livellu.

Hè adattatu per quelli chì ùn ponu micca tollerà bè inalazione d'ossigenu saturatu, tracheotomia, respirazione debule o altre inalazione d'ossigenu chì ùn ponu micca cooperà cumplettamente.Ùn hè micca adattatu per l'applicazione di l'ossigenoterapia di rutina di i pazienti ipoxici ordinali.

in casa costu di camera iperbarica

5).Fornitore prufessiunale di l'ossigenu, Cuntattate DR HUGO/LANNX

Sè avete fattu una ricerca nantu à a terapia di l'ossigenu è avà vulete pruvà a terapia di l'ossigenu iperbarica, cumu sceglie a camera hyperbaric di marca?DR HUGO / LANNX Biotech anu specializatu in u campu per anni, anu una ricca esperienza in a produzzione di a camera d'ossigenu è l'esportazione di a camera in diversi paesi cum'è USA, UK, paesi europei.LANNX accetta ancu servizii persunalizati cum'è taglia persunalizata è serviziu di logu persunalizatu, aiutanu parechji clienti à custruisce a so propria marca cù successu.Sicondu i feedback di i clienti, sò soddisfatti cù a camera di bona qualità è u serviziu caldu.

Fornitore prufessiunale di ossigenu, cuntattate DR HUGO/LANNX.

in casa terapia di ossigenu hyperbaric

Tempu di post: May-10-2023