• abnner

Cumu sceglie u stile di l'ossimetru di punta di dita?

Cù a diffusione di COVID-19, più è più persone eranu infettate da virus.Ancu a ghjente hè stata recuperata da u virus, anu ancu alcune sequele cù a so vita.Dunque, l'oximetru hè necessariu per i pazienti chì sò stati infettati severamente.Certamente, pudete preparà un ossimetru di punta di dita à fiancu se vulete pruvà a vostra freccia di u pulsu in ogni mumentu è in ogni locu.

Questu articulu vi insegnerà a cunniscenza di l'oximetru di u dito è vi darà suggerimenti nantu à cumu sceglie u stilu secondu i vostri bisogni.

1.Fingertip Oximeter Funzione

Quandu si sente l'ossimetru di punta di u dito per a prima volta, pudete micca sapè ciò chì hè è l'usu per l'ossimetru di punta di dita.L'ossimetru di punta di dita hè a piccula macchina portatile chì pò pruvà facilmente l'ossigenu di sangue.Prestemu più dettagli per voi!

2.Fingertip Oximeter Vantaghji

2.1Taglia chjuca è pesu ligeru

L'ossimetru di punta di i dita hà una dimensione chjuca è un pesu ligeru chì permettenu di portà à fiancu.Hè faciule per voi di pruvà l'ossigenu di sangue in ogni mumentu è in ogni locu.
Inoltre, a piccula dimensione significa un picculu voluminu di spedizione.Pò salvà u vostru costu di spedizione è salvà u vostru budgetu.Benvenuti à cuntattateci per verificà u costu di spedizione per voi.

Small size

2.2 Facile à aduprà.

Stu tipu di ossimetru di punta di dita hè assai faciule d'utilizà.Quandu avete ricevutu, vi basta à stallà 2 batterie alkaline taglia AAA.Allora pudete chjappà stu ossimetru in u to dettu, l'ossimetru averia a lettura dopu à parechji sicondi.
Certamente, l'oximeter anu ancu u manuale d'utilizatore.Pudete leghje l'istruzzioni più chjaramente quandu avete ricevutu.

Facile à aduprà

2.3 Prezzu favurevule

In cunfrontu cù l'altru stile di l'oximetru cum'è l'oximetru di desktop è l'oximetru di u polso, u prezzu per l'ossimetru di punta di dita seria assai più prezzu.L'ossimetru di punta di dita hè adattatu per i clienti chì ùn anu micca assai budgetu è volenu principià l'affari prima.

3.How à sceglie u Stile Fingertip Oximeter

E differenze per l'ossimetru di punta di dita sò nantu à i tipi di schermu, a manera di carica è a funzione bluetooth extra.Spieghemu più dettagli per voi.

3.1 Screen Oximeter

Ci sò 3 tippi di schermi per l'ossimetru di punta di dita, schermu LED, schermu LCD è schermu TFT.

Tipi di schermu

3.1.1 schermu LED

Se ùn avete micca assai esigenze per u screnu, u LED deve esse abbastanza per voi.U screnu LED pò avè un culore unicu è 4 culori per a vostra scelta.L'oximetru di punta di u schermu LED pò rotà 2 lati quandu appughjà u buttone. Per via, u screnu LED hè u screnu più prezzu trà tutti i tipi di schermu.Se vulete cuntrullà u costu, l'ossimetru di punta di u schermu LED seria a megliu scelta per voi.

LED4
schermu LED

3.1.2 Pantalla LCD

In cunfrontu cù a schermu LED, l'ossimetru di punta di dita di u screnu LCD hà una risoluzione di u screnu più altu.L'ossimetru di punta di u schermu LCD pò ancu rotà 2 lati quandu pressu u buttone.Sì avete esigenze per a risoluzione, ma ùn avete micca assai budgetu, l'ossimetru di punta di u dita LCD deve esse una bona opzione.

LCD

schermu 3.1.3TFT

TFT hè u screnu più caru trà tutti i tipi di schermu.U schermu TFT hà una alta risoluzione è pò rotà 4 lati quandu appughjà u buttone.

TFT

3.2 Modu di carica di l'ossimetru

A maiò parte di l'ossimetru di punta di dita usa 2 batterie alcaline di dimensione AAA per l'alimentazione.Ma per piacè nutate chì ùn furnisce micca batterie per l'ossimetru.Perchè se l'oximetru cù batterie, hè difficiule d'esporà è u costu di spedizione seria più altu.
Eccettu per l'alimentazione di e batterie, ci sò ancu qualchì ossimetru di punta di dita chì sustene a carica USB.Ma u prezzu di l'ossimetru di punta di dita chì supporta a carica USB hè più altu ch'è e batterie fornite di l'ossimetru di punta di dita.

LK88-02

3.3 Oximeter Bluetooth

Certi cumpagnii fucalizzanu nantu à un pruduttu di serie è volenu fà u pruduttu assai prufessiunale, cusì ponu avè bisognu di fà l'ossimetru di punta di dita cù a funzione bluetooth.A funzione bluetooth pò cunnette u telefuninu è i clienti ponu fà a so propria app.Pò aiutà à custruisce a marca di i clienti.

Questu hè u video chì mostra chì l'ossimetru di punta di u dita bluetooth cunnette cù u telefuninu: https://youtu.be/cHnPaLtHM7A

In cunclusioni, hè megliu chì fate i vostri bisogni chjaramente.Sicondu a vostra situazione di u mercatu di destinazione, avete bisognu di stimà u budgetu per l'ossimetru di punta di dita.Allora pudete sapè quale mudellu hè u megliu opzioni per voi.

4.Oximeter Model Recommendation

Avemu mudelli diffirenti per l'ossimetru di punta di dita.Sicondu l'ordini è i feedback di i clienti chì avemu ricevutu, ci sò parechji mudelli chì pudemu cunsiglià per voi.

4.1LK87 mudellu di ossimetru di punta di dita

Questa schermu LED di quattru culori di l'ossimetru di punta hè ciò chì avemu chjamatu LK87.Stu ossimetru hà un aspettu di culore blu è biancu è hà un aspettu elegante.Stu mudellu hè u mudellu più populari in u mercatu perchè u prezzu hè abbastanza cumpetitivu.Certamente, a qualità per LK87 hè ancu abbastanza bona.

LK87-01
LK87-02

4.2LK88 mudellu di ossimetru di punta di dita

Sè vo avete esigenze per u screnu è vo vulete ottene prudutti d'alta qualità, stu ossimetru schermu TFT seria a megliu scelta per voi.Avemu chjamatu stu mudellu LK88 ossimetru di punta di dita.
LK88 hannu schermu TFT chì pò rotà 4 lati, hè assai fàciule per voi à leghje e date.È a qualità per stu mudellu hè assai megliu cà l'altri mudelli.Hè per quessa chì u prezzu per LK88 hè più altu ch'è l'altru mudellu.

LK88-01 (1)
LK88-01 (2)

5.Custom Your Brand per Fingertip Oximeter

A nostra cumpagnia hà a nostra propria marca Dr.HUGO, ma accettemu ancu u serviziu OEM / ODM per voi.Se vulete inizià l'affari, pudete pruvà cù i nostri prudutti.In seguitu, quandu avete guadagnatu un pocu di soldi, forsi pudete cunsiderà di cumincià à custruisce a vostra marca.Pudemu dà alcuni suggerimenti prufessiunali è aiutà vi à custruisce a vostra propria marca!Spartemu a salute cù u mondu !
Per via, a nostra cumpagnia sustene ancu chì diventate u nostru agente in u vostru paese.Sè avete qualchì interessu in l'agente, cuntattateci per più dettagli!


Tempu di Postu: Dec-01-2021