• abnner

L'Introduzzione è e Tendenze di u Sviluppu Futuru di a Sedia à Rotula

In a sucietà d'oghje, a tendenza di l'anziane di a pupulazione hè diventata sempre più seria, è a pupulazione glubale di 65 anni è sopra cresce più veloce di u gruppu più ghjovanu.Aghjunghjite à questu l'impattu di e sequele COVID-19.A dumanda di sedie à rotelle è i so prudutti di riabilitazione hè in crescita.

https://www.lannx.net/folding-foldable-electric-wheelchair-bumblebee-x3-product/

1. Perchè sempre più persone sceglienu a sedia à rotelle ?

Fattori cum'è l'invechjamentu cuntinuu di a pupulazione glubale è l'impattu di e conseguenze di covid-19 anu cuntribuitu à a crescente dumanda di sedie à rotelle.Wheelchair hè un strumentu impurtante per a riabilitazione.Ùn hè micca solu un mezzu di trasportu per i disabili fisici, ma più importantemente, li permette di esercitassi è di participà à l'attività suciali cù l'aiutu di sedie à rotelle.

2. L'intruduzioni di Wheelchair.

Se ùn cunnosci micca abbastanza nantu à e sedie à rotelle, vi presenteraghju in dettagliu dopu.

2.1 Tipi di sedie à rotelle

E sedie à rotelle sò principarmenti divisi in duie categurie, una hè una sedia à rotelle elettrica è l'altra hè una sedia à rotelle manuale.

A sedia a rotula elettrica hè faciule d'operare, l'utilizatore pò usà da ellu stessu senza l'aiutu di l'altri, è hè furnutu cù un telecomando, chì pò esse facilmente operatu, ma hè relativamente pesante è difficiule per una persona di move. e sedie à rotelle sò ligeri è ponu esse facilmente spustate da una persona, ma esigenu chì l'utilizatori avanzà manualmente o cù l'aiutu di l'altri.

Sqweeks 3 Sedia a rotelle manuale

2.2 Vantaghji di sedie à rotelle

Ch'ella sia una sedia a rotula elettrica o manuale, sò adattati per una varietà di terreni, strade fangose, prato, strade di ghiaia, bumps di velocità, è più. U quadru hè un tubu quadratu cù una capacità portante sin'à 175 kg;i braccioli ponu esse alzati, facendu più faciule per l'utilizatori per cullà è scendinu a bicicletta;faciule da plegà, faciule da portà.

A sedia a rotula elettrica hè dotata di un mutore doppiu brushless 500W, chì facilita à cullà e muntagne senza sforzu;i freni elettromagnetici ponu piantà senza slipping quandu lasciate andà;U funziunamentu di una manu pò esse facilmente utilizatu da l'anziani.

2.3 Parametri di u produttu

I paràmetri di ogni sedia a rotula sò diffirenti, vi presentò brevemente i paràmetri di e duie sedie à rotelle.

Nome di u produttu: Sedia a rotula elettrica

Modelu: Roadbuster R3

Frame: Alluminiu

Motor Power: 24V/250W * 2pcs Motor Brush

Batteria: Lithium 24v12Ah

Pneus: Pneu PU 8'' è 12''

Velocità: 6 km/h

Gamma: 25-30 km

Larghezza tutale: 64 cm

Lunghezza tutale: 95 cm

Altezza totale: 84 cm

Larghezza piegata: 38 cm

Larghezza di u sediu: 45 cm

Altezza di u sediu: 50 cm

Prufundità di u sediu: 43 cm

Altezza schienale: 42 cm

Sedia a rotula elettrica Roadbuster R3

Nome di u produttu: Sedia a rotula manuale

Modelu: Sqweeks S1

Frame: U quadru hè furmatu da saldatura di tubi d'acciaio, u gruixu di u muru hè 1,2 mm, è u trattamentu di a superficia hè sprayed.

Rota frontale: Rota frontale solida di 6 inch.

Rota posteriore: Rota posteriore solida di 20 inch.

Cuscini di sedia: cuscini traspiranti in rete d'api.

Poggiapiedi: Poggiapiedi pieghevole

Carica: 100 kg

larghezza di vittura aperta: 63 cm

Larghezza di a vittura: 28 cm

Larghezza di u sediu: 45 cm

Altezza seduta: 47 cm

Altezza di u veiculu: 84 cm

Lunghezza di u veiculu: 78 cm

Profundità di u sediu: 39 cm

Altezza schienale: 42 cm

Sedia a rotelle manuale Sqweeks S3

3. A tendenza di u sviluppu futuru di a sedia à rotelle

A sedia a rotula hè un picculu mezzu di trasportu internu è esternu per i disabili è quelli cù difficultà di mobilità.Dopu à anni di sviluppu, l'industria hè intrutu in una tappa di sviluppu rapidu cù a maturità di a tecnulugia di pruduzzione è a riduzzione cuntinua di i costi di produzzione.

In u futuru, e sedie à rotelle intelligenti diventeranu u mainstream.Perchè hè intelligente, umanizatu è modulare.L'intellettualizazione applica in modu cumpletu a tecnulugia intelligente, ottimizza l'algoritmu di cuntrollu, aumenta a pianificazione automatica è l'intelligenza basata in sensori;Disegnu umanizatu sicuru, cunfortu è ragiunate sedia a rotula intelligente da u sottile;Per pruduce in massa sedie à rotelle intelligenti, a modularizazione deve esse realizata.Tuttu u sistema applica moduli basi è diversi moduli funziunali per furmà una funzione per quale ogni modulu funziunale hè rispunsevule.

Cù u sviluppu di l'intelligenza artificiale, a ricunniscenza di mudelli, l'elaborazione di l'imaghjini, a tecnulugia di l'informatica è a tecnulugia di i sensori, e funzioni di a sedia a rotula intelligente saranu più perfetta è ricca, è entreranu veramente in a vita di l'anziani è di i disabili.

Sedia a rotelle elettrica Bumblebee X1


Tempu di Postu: Aug-08-2022