• abnner

Deepblue Antigen Test kit Passa a Lista di Cunsigliati per Malaysia

U guvernu di Malaysia emette a lista di cunsiglii per l'usu di u kit di test Covid-19 IVD per assicurà chì i clienti cumprà u kit di prova di antigene di bona qualità.U nostru kit di test di antigene Deepblue di marca hè statu listatu in a lista di cunsiglii !!!Pudete sempre fiducia in a nostra qualità di produttu è serviziu caldu, simu prufessiunali è affidabili in Cina!

COVID-19 causatu da SARS-CoV-2 hè una malatia respiratorja infettiva acuta.E persone sò generalmente suscettibili.Attualmente, i pazienti infettati da u novu virus corona sò a principale fonte d'infezzione;e persone infettate asimptomatiche pò ancu esse una fonte infizziosa.Basatu nantu à l'investigazione epidemiologica attuale, u periodu d'incubazione hè di 1 à 14 ghjorni, soprattuttu 3 à 7 ghjorni.I manifestazioni principali include febbre, fatigue è tosse secca.A congestion nasale, u nasu runny, u mal di gola, a mialgia è a diarrea si trovanu in pochi casi.U SARS-CoV-2 Antigen Rapid Test Kit hè un immunoassay cromatograficu à flussu laterale per l'autotest qualitatiu di l'antigene SARS-CoV-2 in un campione di saliva umana.

1. I metudi di prova per u kit di test antigenu

Per u kit di teste di l'antigenu COVID-19, avemu 2 tippi di metudu di teste per pruvà s'ellu erate infettatu da virus.Unu hè u metudu Coloidal Gold, l'altru hè u metudu di saliva.I dui metudi di teste ponu pruvà u risultatu accuratamente, pudete cumprà u kit di teste di l'antigenu per fà a prova da sè stessu in casa.Se vulete sapè cumu pruvà, cliccate nantu à u seguente video per sapè di più:

Oro colloidale:https://youtu.be/iT2Ujs13vS0

Saliva:https://youtu.be/uyjuPvsSjyE

2. Combo di imballaggio differente per kit di test antigene

Per l'imballu di kit di teste di antigene, avemu ancu 2 stili di imballaggio differenti.Unu hè un kit di prova per una scatula chì hè faciule da caccià o mette in a vostra borsa.Hè statu cuncepitu per a situazione quandu avete un viaghju o un viaghju d'affari.L'altru stile di imballaggio hè 25 kits di teste di antigenu per una scatula, saria megliu chì l'utilizanu in casa è u prezzu hè più favurevule.Pudete sceglie u modu di imballaggio secondu i vostri bisogni.

DEEPBLUE 2
DEEPBLUE 3

Materiali furniti

Cumpunenti 20 prove/kit 5 teste/kit 1 test/kit
cassette 20 cassette cù sacchetta di foglia sigillata dipendente 5 cassette cù sacchetta di foglia sigillata dipendente 1 cassetta cù saccu di fogliu sigillatu dipendente
Soluzione diluente di mostra 20 ml / buttiglia

 

5 ml / buttiglia 200 ul / tubu
Collettore di saliva 20 pezzi 5 pezzi 1 pezzi
Dropper 20 pezzi 5 pezzi 1 pezzi
Tubu di trasferimentu 20 pezzi / saccu 5 pezzi / saccu

 

1 pezzi / saccu
Insertu di pacchettu 1 1 1

 

3. Cumu ghjudicà u risultatu di a prova circa s'ellu era infettatu?

Positivu: Dui linii rossi distinti appariscenu.Una linea deve esse in a regione di cuntrollu (C) è l'altra linea deve esse in a regione di prova (T).

Se u vostru risultatu di teste hè pusitivu, ùn pò micca esse ghjudicatu cum'è l'unicu criteriu per u diagnosticu di l'infezioni SARS-CoV-2, duvete andà à e strutture mediche prufessiunali per un ulteriore diagnosi u più prestu pussibule.

Negativu: Una linea rossa appare in a regione di cuntrollu (C). Nisuna linea rossa appare in a regione di prova (T). U risultatu negativu ùn indica micca l'absenza di analiti in a mostra, indica solu u livellu di analiti testati in a prova. a mostra hè menu di u livellu cut-off.

Se u risultatu di a prova hè negativu è i sintomi clinichi menzionati in l'INTRODUZIONE persistenu, hè cunsigliatu di ripetiri a prova cù una nova cassette è andate à e strutture mediche prufessiunali per un diagnosticu più prestu.

INVALID: Nisuna linea di culore ùn appare, o a linea di cuntrollu ùn si prisenta, chì indica chì l'errore di l'operatore o fallimentu di reagenti.Verificate a prucedura di prova è ripetite a prova cù un novu dispositivu di prova.


Tempu di Postu: Dec-01-2021