• abnner

Terapia di l'ossigenu hyperbaric - Induve funziona?

Chì ghjè l'Oxygen Therapy Hyperbaric?

In un ambiente più altu di una pressione atmosferica, u prucessu di inalazione di alta concentrazione di l'ossigenu per trattà e malatie hè chjamatu ossigenoterapia iperbarica.L'ossigenu iperbaricu pò aumentà l'approvvigionamentu di sangue è a cuncentrazione di l'ossigenu di e cellule di tissuti, aumentà a so sintesi d'energia, rinfurzà u metabolismu, accelerà a divisione cellulare, a proliferazione è a crescita, è rinfurzà e funzioni di sistemi, organi è tessuti è organi.Tutte e malatie ipossiche è ischemiche, o una seria di malatie causate da l'ipoxia è l'ischemia, o e malatie chì necessitanu riparazione è regenerazione, l'ossigenoterapia iperbarica hà un effettu significativu.

benefici di u trattamentu di l'ossigenu hyperbaric

Chì ghjè a diffarenza trà l'ossigenu iperbaricu è l'ossigenu atmosfericu?

1. Quandu inhaling l'ossigenu hyperbaric, a pressione parziale di l'ossigenu in u sangue hè assai più altu di l'ossigenu di pressione normale.

Pressione parziale di l'ossigenu di diversi metudi di inalazione di l'ossigenu:

① Inalazione di ossigenu di catetere nasale, inalazione di ossigenu di congestione nasale, è inalazione d'ossigenu di maschera di un tubu ordinariu (questi trè sò metudi cumuni di inalazione di ossigenu in a nostra vita di ogni ghjornu): a pressione parziale di l'ossigenu hè 220-300 mmHg,

② Inalazione d'ossigenu cù maschera ermetica à pressione atmosferica: a pressione parziale di l'ossigenu hè 760 mmHg.

③Oxigenu hyperbaric: L'ossigenoterapia iperbarica in l'uspidale usa 2 atmosfere di inalazione di ossigenu puru, è a pressione parziale di l'ossigenu hè: 1520 mmHg

A pressione parziale di l'ossigenu in a terapia d'ossigenu iperbarica hè 7 volte quella di a terapia d'inhalazione d'ossigenu ordinariu sottu a pressione normale!

2. L'inhalation d'ossigenu sottu à l'ossigenu hyperbaric hà una alta pressione parziale di l'ossigenu, chì pò pruduce un putere di penetrazione abbastanza forte, u voluminu di riserva, u voluminu di dissoluzione, l'effettu antibacterial, è l'effettu di regulazione in parechji sistemi di u corpu sanu.

3. Per qualchi malatie spiciali, cum'è l'embolia di l'aria, a gangrena di gas, a malatia di decompressione, l'avvelenamentu di monossidu di carbonu, etc., l'effettu curativu di l'ossigenu iperbaricu ùn pò micca esse ottenutu da l'ossigenoterapia di pressione normale è a terapia di droga.

benefici di a camera d'ossigenu hyperbaric

Chì faci l'ossigenu iperbaricu?

U rolu di l'ossigenu iperbaricu hè estensivu è unicu, è ùn ci hè micca un altru modu per rimpiazzà.In breve, l'ossigenu iperbaricu hà i seguenti effetti:

1. Corrige rapidamente u statu ipoxicu di u corpu: l'ossigenu iperbaricu pò aumentà u cuntenutu di l'ossigenu di sangue, aumentà a pressione parziale di l'ossigenu di sangue, aumenta l'ossigenu fisicu dissolutu in plasma, è pò trattà: malatie cardiovascular, accidente cerebrovascular, disfunzione cerebrale aguda dopu a risuscitazione cardiopulmonar, CO avvelenamentu è altri avvelenamentu di velenu;

2. Migliurà in modu efficace a microcirculazione: migliurà a capacità di diffusione di l'ossigenu di u sangue, aumentanu u raghju di diffusione efficace di l'ossigenu, aumentanu u cuntenutu di l'ossigenu è a capacità di almacenamento in i tessuti, è trattà e malatie accumpagnate da disordini di a microcirculazione, cum'è burns, frostbite, e ferite da schiacciamentu , shock, grafting di a pelle, grafting d'osse, replantation di membri, etc.;

3. Prevenzione è trattamentu di varii tipi di edema: L'ossigenu hyperbaric hà un effettu di cuntrazzioni nantu à i vini sanguini (eccettu l'arteria epatica è l'arteria vertebrali), perchè pò riduce a permeabilità di i vini sanguini, riduce l'exsudation di vini sanguini è tessuti, è migliurà vari edemi.

4. Prumove u stabilimentu di a circulazione collaterale, aumenta a permeabilità di a barriera di u sangue-cervellu: prumove a scaricamentu di gasi dannusu.

5. Accelerate a regenerazione è a riparazione di tissuti, vini sanguini è cellule, in particulare i tissuti ischemichi è ipoxici.

6. L'abilità di inibisce a crescita, a ripruduzzione è a produzzione di tossina di bacteria anaerobica: hè una terapia specifica per a gangrena di gas.

7. Inibisce a crescita è a ripruduzzione di i microorganismi: pò impedisce a crescita è a ripruduzzione di parechje battìri aerobichi è altri microorganismi;aumentà l'efficacità di certi antibiotici è sinergià si tratta di malatie infizziosi;

8. Aumentà l'effettu curativu di a radioterapia è a quimioterapia nantu à i tumori maligni.

benefici di a terapia iperbarica

Chì malatie ponu esse trattate cù l'ossigenu iperbaricu?

L'ipoxia, e malatie ischemiche, o una seria di malatie causate da l'ipoxia è l'ischemia pò esse trattata cù l'ossigenu iperbaricu.

E malatie ipoxic-ischemiche cumuni sò i seguenti:

1. Diversi avvelenamenti, cum'è avvelenamentu di CO, avvelenamentu di carbon dioxide, avvelenamentu di sulfuru d'idrogenu, avvelenamentu di idruru, avvelenamentu di gas ammonia, avvelenamentu di fosgenu, avvelenamentu di pesticidi, avvelenamentu di droga chimica, etc.

2. Ipoxia cerebrale, edema cerebrale, risuscitazione cerebrale, etc., causati da affucazione, impiccatura, scossa elettrica, scossa cardiogena, accidenti di anestesia è altri motivi.

3. Malattia coronaria, angina pectoris, vasculitis, vasculitis, embolism arterial, infartu miocardicu

4. Trombosi cerebrale, embolismu cerebrale, insufficiency cerebral, atrofia cerebrale, contusione cerebrale, sindromu di u cervellu post-traumaticu, statu vegetativu (statu vegetativu), etc.

5. Asfixia neonatale, paralisi cerebrale, gravidenza à risicu altu.

6. Gas gangrene, tetanus è altre infizzioni anaerobi.

7. Esclerosi multipla, radiculitis, myelitis, paraplegia, ferita di i nervi periferici, neuritis multiple, cefalea vascular, insufficiency artery cone-basal, spondylosis cervical, etc.

8. Encephalitis virali, miocarditis virali, etc.

9. Ulcera peptica (stomacu, ulcera duodenale, ulcera postoperatoria, colitis ulcerative crònica, etc.).

10. Neuritis, vasculitis, hemorrhage ocular low è altre cumplicazioni causate da a diabetes.

11. Trasplante di a pelle, replantation di limb (finger), vasculitis, embolism arterial, vasculitis, ulcera intrattabile, osteonecrosis asettica, cicatrisazione di l'ossu poveru, osteomyelitis crònica, osteomyelitis da radiazione, ferita crush, sindromu di compartment osteofascial, ferita postoperatoria, etc.

12. Uveitis, choroiditis retiniana cintrali, atrofia ottica, embolismu di l'arteria di a retina, trombosi di vena retiniana, sordi improvvisi, paralisi faciale, periodontitis, ulcere orali, etc.

Per mezu di l'intruduzioni sopra, certi persone crederanu erroneamente chì l'ossigenu iperbaricu pò curà tutte e malatie.In fattu, ancu s'è e malatie elencate sopra sò diverse in natura è affettanu diversi tessuti è organi, sò tutte e malatie ipoxic-ischemic o malatie causate da malatie ipoxic-ischemic.

benefici di a terapia di camera iperbarica

Perchè l'ossigenu iperbaricu pò trattà e malatie?

U corpu umanu hà bisognu di l'ossigenu per u metabolismu aerobicu per ottene energia.Ogni prublema cù u metabolismu aerobicu in ogni parte pò purtà à a malatia.L'occurrence, u sviluppu è u pronostico di parechje malatie sò strettamente ligati à l'ipoxia è l'ischemia.Sapendu questu, ùn hè micca difficiule di capisce u rolu di l'ossigenu hyperbaric in u trattamentu di e malatie.

 

Hè dannusu per a ghjente normale inhale l'ossigenu iperbaricu?

Sempre chì u pianu di trattamentu hè sceltu bè, l'ossigenu iperbaricu ùn causarà micca dannu à e persone.In u travagliu clinicu, i medichi è i membri di a famiglia spessu entranu in a cabina per accumpagnà i pazienti per u trattamentu.Ancu s'ellu certi membri di a famiglia di i pazienti ùn anu micca inhale l'ossigenu, sottu pressione alta, e malatie croniche di certi invitati accumpagnati sò stati alleviati, è ancu guariti inconscientemente.Inoltre, a terapia di l'ossigenu di micro-pressione cù una pressione di l'aria relativamente bassa hà a funzione di migliurà a sub-salute umana, riparà e cellule danate, restaurà u corpu alkaline, antibacterial è antibacterial, è regulendu l'immunità di u corpu per i persone normali.

benefici di a camera d'ossigenu

Chì ci si sente à esse in una camera d'ossigenu iperbarica?

A terapia di l'ossigenu iperbarica ùn hè micca invasiva è indolore, è u trattamentu stessu ùn richiede micca siringhe o droghe.I Pacienti solu bisognu à pusà o stendu in a cabina cù una maschera d'ossigenu.Dopu avè principiatu à pressurizà, a temperatura in a cabina aumenterà, ma dopu l'aria condizionata a rinfriscà à una temperatura còmoda.Durante a descompressione, a temperatura in a cabina scenderà, è l'aria condizionata s'adatta ancu à questu tempu.Quandu a pressione hè aumentata, vi sentite u cambiamentu di a pressione in l'arechja (simile à a sensazione quandu vola in un avion).À questu tempu, pudete aghjustà sbadigliendu, inghiottendu o "pizzichendu u nasu è soffia l'aria".In generale, questu pò esse eliminatu rapidamente.Un sensu di disagio.In più di stu cambiamentu in a pressione di l'orechja, ùn ci hè in generale micca altru sensu anormali o incòmode.

benefici di l'ossigenoterapia per a pelle

Camera Microbaric Oxygen - Popularizazione di l'Oxygen Therapy Hyperbaric

A camera d'ossigenu microbarica hè pressurizzata è ossigenata, in modu chì l'ossigenu è i ioni negativi circundati in a camera pò esse trasportati in modu efficace à diversi organi di u corpu umanu attraversu u sistema di respirazione è di microcirculazione, aumentendu a pressione parziale di l'ossigenu tissutale, ristabilisce a vitalità cellulare, è regulazione di e funzioni metaboliche.Fate diverse funzioni in u corpu gradualmente equilibrate, è aumentanu u almacenamentu di l'ossigenu dissolutu in l'organi.A terapia di l'ossigenu di micro-pressione pò aiutà à riparà e cellule danneggiate, regulà l'immunità di u corpu, allevia in modu efficace a malatia d'altitudine, bellezza è anti-aging, assiste in u trattamentu di e malatie croniche, è migliurà u statu di sub-salute.

benefici di u trattamentu hyperbaric

Principiu di a camera d'ossigenu Microbaric

Oxygen Zhiyuan HBOT micro-pressure ossigenu camera crea un "ambienti ossigenu micro-pressure" chì ùn pò esse furmatu naturali in natura.U corpu di a cabina hè fattu di materiali speciali di qualità aerospaziale, chì ponu resistere à più di 600 tipi di batteri è muffa.Hè ermeticu, resistente à a pressione, durable, etc. Eccellente prestazione realiza "portà a casa di a camera d'ossigenu iperbarica medica".

A camera d'ossigenu di micro-pressure riempia a cabina cù aria pulita è ossigenu per furmà un ambiente di micro-pressione di circa 1,3 atmosfere, è hà ottinutu dui scuperte: 1. A saturazione di l'ossigenu cumminata pò esse rapidamente aumentata à più di 99%, è si hè infinitamente vicinu à a saturazione;2. Apertura u canali di l'ossigenu dissolutu per u corpu umanu per assorbe l'ossigenu à una veloce veloce, aumentà u cuntenutu dissolutu di più di 5 volte, è cresce assai a riserva di l'ossigenu di tissutu!

I studii anu dimustratu chì l'alta saturazione di u cuntenutu di l'ossigenu di u sangue in u corpu umanu pò inibisce a crescita di batteri anaerobi, alleviate è migliurà diversi danni di u corpu è e malatie causate da l'ipoxia, è hè benefica per migliurà a sub-salute.

A camera d'ossigenu microbaric hè adattatu per a preservazione di a salute, a riabilitazione è u trattamentu di bellezza di l'imprenditori cù una salute di overdraft à longu andà, fragili di età media è anziani, trè alti, malatie cardiovascular è cerebrovascular, è donne chì amanu a bellezza.Hè ancu per l'atleti per restaurà a forza fisica è e truppe per migliurà l'efficacità di cummattimentu individuale., primi aiuti è a megliu scelta per l'attività outdoor.

Diversi pazienti chì ricevenu trattamentu in una camera iperbarica.

Features:

∆ L'aria hè usata cum'è a materia prima (u valore PM2.5 di l'aria chì entra in a cabina hè <20), ùn ci hè micca bisognu di materiali ausiliari, u cuntenutu di a tecnulugia hè altu, è u costu di usu hè bassu;

∆ U mutore principale di a fonte di energia hà struttura simplice, qualità affidabile, mantenimentu convenientu è longa vita di serviziu;

∆ Cumpressore d'aria senza oliu medicale standard internaziunale hè utilizatu, u materiale di u pistone di cilindru ùn cuntene sustanzi oleosi, è ùn hè micca aghjuntu oliu lubrificante, chì assicura l'alta qualità di u gasu chì entra in a cabina è a sicurità di l'equipaggiu di supportu;

∆ Ci hè un generatore di ioni negativu in u mutore principale, è a media cm3 di ioni negativi chì entra in u portu di a cabina cù u gasu ùn hè micca menu di 10 000;

∆ U corpu di l'ospitu hè fattu di materiale ABS, chì hè elegante, pocu rumore, è menu vibrazione;

∆ A cabina hè fatta di materiali speciali aerospaziali di punta internaziunale, è u tank internu hè fattu di tecnulugia di rivestimentu di ioni d'argentu, chì pò resiste à più di 600 tipi di germi è mildiu.Hè ecologicamente sicuru, suave è durable, è faciule da plegà è trasportà;

∆ In generale miniaturizatu, faciule da spustà, faciule d'operare, è pò esse attivatu trascinendu una carta.

Chì fornitore di camera d'ossigenu iperbarica prufessiunale è affidabile chì pudete sceglie?

LANNX Biotech hà specializatu in u campu per anni cù a so propria fabbrica.LANNX hà a so propria marca "DR HUGO".Camera d'ossigenu iperbarica di bona qualità cù 2 anni di garanzia.Qualchese quistione chì avete quandu riceve a merchenzie, pudete cuntattà LANNX in ogni mumentu.LANNX supporta l'assistenza tecnica in linea.

LANNX accetta ancu taglia persunalizata è serviziu di logu persunalizatu.Se avete un pianu di fà un affari di terapia di ossigenu, LANNX pò aiutà à stampà u vostru logò è custruisce a vostra marca.LANNX pò aiutà à piglià ritratti o video prima di a consegna.U strettu cuntrollu di qualità per a camera iperbarica, u dipartimentu di pruduzzione duverà verificà a camera prima di a spedizione per assicurà chì ciò chì avete ricevutu funziona bè.Ogni quistione quandu avete ricevutu a camera, cuntattate LANNX senza esitazione.

Sè vo avete pianu di visità a Cina, benvenuti à visità a fabbrica LANNX.Quandu vi vede u pruduttu veru, pudete sapè a qualità.Ogni quistione tecnica, pudete discutiri direttamente cù l'ingegnere.LANNX vi benvenuta sempre per visità a fabbrica!

benefici di l'ossigenu hyperbaric

Tempu di post: May-19-2023