• abnner

Life Saving Hero - Defibrillatore Esternu Automatizatu

1. Definizione Defibrillator Esterni Automated & a so Storia

L'origine di a defibrillazione di scossa elettrica pò esse tracciata à u 18u seculu.In u 1775, u duttore danese Abildgaard hà descrittu una seria di esperimenti.U sviluppu di i defibrillatori pratichi principia in l'anni 1920.In l'anni 1960, Lawn è i so culleghi anu travagliatu per dimustrà a superiorità è a sicurità di u currente direttu nantu à a corrente alternata in e tecniche di desfibrillazione.Cù u sviluppu cuntinuu è a migliione di a tecnulugia AED, a prestazione cum'è esse ingombrante è inconveniente per l'usu hè stata significativamente migliurata.U sviluppu recente di AED usa a tecnulugia d'onda bifasica di bassa energia, chì hè più chjuca, più ligera, più economica è più faciule d'utilizà.

Definizione di defibrillatore esternu automatizatu
Defibrillatore automaticu esternu, cunnisciutu ancu com'è scossa esterna automatica, scossa automatica, defibrillatore automaticu, defibrillatore cardiacu è scossa insensata.U defibrillatore esternu automatizatu AED hè un dispositivu medicale portatile chì pò diagnosticà aritmie specifiche è dà scossa elettrica.A defibrillazione hè un dispositivu medicale chì pò esse usatu da i non-prufessiunali per salvà i pazienti in arrestu cardiacu.
In casu d'arrestu cardiacu, solu a desfibrillazione è a risuscitazione cardiopulmonari cù un desfibrillatore esternu automatizatu (AED) in i "minuti d'oru 4" di u megliu tempu di salvezza hè u modu più efficace per prevene a morte súbita.

Defibrillatore esternu automatizatu

 

 

2. I Tendenze di u Mercatu attuale per u Defibrillatore Esternu Automatizatu


A pupularità di l'AED riflette l'impurtanza attribuita à i primi aiuti cardiaci in cità, regioni è paesi, è ancu u livellu di u sviluppu di a civilizazione in a regione è u paese, chì hè di significatu impurtante per u prucessu di civilisazione suciale.Attualmente, l'AED anu una scala installata considerable è a cobertura di a pupulazione in e regioni sviluppate cum'è l'Europa è i Stati Uniti: a vendita annuale di AED in i Stati Uniti supera l'unità 200,000, è circa 2,400,000 AED sò posti in lochi publichi per l'usu publicu.Fighjendu à a regione asiatica, u Giappone, a Corea di u Sud, Singapore è altri paesi anu fattu grandi sforzi in questa zona è anu fattu rializazioni considerable.A tarifa di copertura AED di u Giappone hè paragunabile à quella di i paesi europei è americani.

Defibrillatore esternu automatizatu cumprà in linea

L'AED di defibrillatore esternu automaticu hè ricunnisciutu com'è u dispusitivu di salvezza più puntuale è efficace, affidabile è puntuale utilizatu da u publicu in diverse occasioni.In generale, a dimensione di u mercatu di l'industria globale di defibrillatori esterni automatizati cuntinueghja à cresce.Da u 2018 à u 2021, a dimensione di u mercatu di l'industria globale di defibrillatori esterni automatizati aumenterà da US $ 1,476 miliardi à circa US $ 1,9 miliardi.

Sicondu i dati di pressione di u sangue furnitu da l'Organizazione Mundiale di a Salute, circa 1,28 miliardi di adulti in u gruppu d'età di 30-79 in u mondu sanu a pressione di u sangue in u 2021. A pressione di u sangue pò causà danni à u musculu di u cori, chì aumenta a probabilità di arrestu cardiac. .L'aumentu di a pupulazione ipertensiva guidarà a dumanda di defibrillatori esterni automatizati per via di a probabilità aumentata di arrestu cardiacu in i malati ipertensivi.A dimensione di u mercatu globale di defibrillatori esterni automatizati hè prevista per ghjunghje à 3,2 miliardi USD per u 2027.

 

3. Recommend Vendita calda Amazon Defibrillatore Esternu Automatizatu

 

Tipu: Defibrillatore Esternu Automaticu AED uDEF 5S LANNX
Autotest: Ogni ghjornu, settimanale, mensile
Modu: Adultu, zitellu
Forma d'onda: esponenziale troncata bifasica
Energia: 200 Joule max.
Sequenza di energia: Programmable: (1) Modu di u zitellu: 50,50,75 Joule
(2) Modalità per adulti: 150, 150, 200 Joule
Tempu di carica:
(Novu, à 25 ℃) Meno di 6 sec.à 150 J
Meno di 8 sec.à 200 J
Voice Prompt: Prompt vocale estensivu
Indicatori visuali: LED prompts
Control: Dui buttoni: ON / OFF, Shock
Storage ECG: 1500 eventi.
Trasmissione di dati Infrared
Batteria
Alimentazione: 12V, 2800mAh
Tipu: Cella Li-MnO2 non rechargeable

Vantaghji
2 Lingue à sceglie
5 Livelli di volume di sonu
Pulsante di modalità Adulti / zitelli
Infrared per a trasmissione di dati
Autotest di ogni ghjornu, settimanale è mensile
Utilizà l'AED mentre in u saccu

Defibrillatore esternu automatizatu amazon

4. HdaUseAutomatizatuExternaDefibrillatore uDEF 5S?

Quandu avete un AED in manu, sapete cumu aduprà è cumu salvà a persona?Se ùn sapete micca usà, ùn vi preoccupate è lasciate chì vi dicu cumu fà.

4.1.Principià u dispusitivu

Accende u putere.

L'istruzzioni di voce principia immediatamente per a guida nantu à cumu operare AED.

4.2.Applica i pads AED à u paziente

Eliminate ogni vestitu, gioielli è pezzi medichi chì puderanu interferiscenu cù a piazza di u pad.

Se u pettu hè umitu, secca a pelle.Per un zitellu o un zitellu, aduprate i cuscinetti di u zitellu o di u zitellu o assicuratevi chì i pads sò 2,5 cm (1 inch) l'una di l'altra.Pone unu nantu à u fronte è unu in u spinu se necessariu.

4.3.Segui l'indicazione automatizata di l'AED

Se l'AED vi invita à fà cusì, assicuratevi chì nimu ùn tocca a persona è dà un scossa.

A guida di risucitazione internaziunale raccomanda di riduce l'energia per u zitellu per evità u musculu di u cori brusgiate.

A serie AED -uDEF 5S pò riduce l'energia à 30/70J solu scegliendu a gamma di energia.

4.4.Continue CPR, cuminciendu cù compressioni di u pettu

Se u scossa hè necessariu, u buttone di scossa lampeggia.Preme u buttone per furnisce a scossa elettrica à u paziente.

usu automatizatu di defibrillatore esternu

 

Se vulete vede più, cliccate nantu à stu video per più dettagli:

5. WAvvisu di bracciu per a DEA di Defibrillatore Esternu Automatizatu

 

I.AED pò ghjunghje à 200 joules di energia in un mumentu.Durante u prucessu di salvezza di u paci, per piacè stà luntanu da u paci subitu dopu à appughjà u buttone di putenza, è avvistà à tutti quelli chì vi circundanu di ùn tuccà u paci.

II.U paci ùn pò micca aduprà l'AED in acqua.Se u paci hà sudatu in u pettu, anu bisognu à asciucà rapidamente u pettu, perchè l'acqua riduce l'efficacità di l'AED.

III.Se u paci ùn hà micca signali vitali (senza respirazione è battiti di u core) dopu l'usu di l'AED, deve esse mandatu à l'uspidale per u trattamentu immediatamente.

6. Marca Realiable per AED Defibrillatore Esternu Automatizatu

Da a perspettiva di cumpagnie rapprisentanti in l'industria globale di defibrillatori esterni automatizati, i principali cumpagnie rapprisentanti includenu Philips, Zall Medical, Medtronic, Cardiologia Americana, Schiller, Germania, è Mindray Medical, etc.Stati Uniti, Germania, Paesi Bassi, Svizzera, Cina è Giappone.A maiò parte di sti cumpagnie sò cumpagnie glubale internaziunali di l'equipaggiu medicale, è e so attività in u campu di i defibrillatori esterni automatizati anu e so caratteristiche.

Ma ci sò ancu a marca chì facenu i prudutti di bona qualità in silenziu è volenu sparte a salute cù u mondu.LANNX Biotech hè a cumpagnia chì hà specializatu in u campu per anni cù a so propria fabbrica.I prudutti di bona qualità cù un costu raghjone era populari per i clienti di diversi paesi.Sì avete bisognu o dumande per AED, benvenutu à cuntattà LANNX!

prezzu di defibrillatore esternu automatizatu


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2022