• abnner

Cumu sceglie a camera d'ossigenu iperbarica adattata?

A camera iperbarica hè un equipamentu medicale speciale per a terapia di l'ossigenu iperbarica, chì hè divisu in dui tipi di camera pressurizzata d'aria è camera pressurizzata d'ossigenu puru secondu u mediu differente di pressurizazione.U scopu di l'applicazione di a camera iperbarica hè assai largu, principarmenti utilizatu in u trattamentu clinicu di l'infezzione bacteriana anaerobica, l'avvelenamentu da CO, l'embolia di gas, a malatia di decompressione, l'encefalopatia ischemica-ipoxica, a ferita cerebrale traumatica, a malatia cerebrovascular, etc.

i prudutti di l'ossigenu

1. A funzione di camera d'ossigenu hyperbaric

E camere iperbariche aumentanu a quantità di l'ossigenu dissolutu in u sangue è i tessuti, ancu in i zoni di vascularizazione povira.Pò esse usatu per ossigenà i tessuti dannighjati o per riduce a proliferazione di certi battìri chì si sviluppanu solu in un ambiente di mancanza d'ossigenu.

Alcune applicazioni terapeutiche di e camere iperbariche includenu trattamentu di a malatia di descompressione, ferite di a pelle, brussioni è avvelenamentu di monossidu di carbonu, è trattamentu post-radioterapia.

Trattamentu di a malatia di decompressione / embolismu di gasu: Questa cundizione si trova quandu un subacqueu s'eleva à a superficia troppu rapidamente dopu una immersione profonda o longa sottu à l'acqua senza un locu di decompressione.Puderà ancu affettà e persone chì anu travagliatu in tanki d'aria compressa, piloti à altitudini elevate o astronauti dopu à spassi.U trattamentu per l'ossigenu iperbaricu hè assai efficace in questi casi.

Trattamentu di ferite di a pelle è brusgiate: Alcune ferite o brusgiate ùn guariscenu micca o gangrene rapidamente.I cammi d'ossigenu iperbaricu sò spessu usati specificamente per i brusgii severi.E persone cù ulceri di decubitus, gangrene è a malatia di burger è i diabetici cù ferite ponu ancu esse trattati in una camara hyperbaric.

Trattamentu dopu a radioterapia: Cumplicazioni ponu accade dopu chì a radioterapia hè aduprata per trattà u cancer, cum'è u dannu tissutu causatu da a radiazione avanzata.A terapia di l'ossigenu iperbarica pò migliurà l'approvvigionamentu di l'ossigenu à i tessuti dannati è prevene a necrosi.

Trattamentu di l'avvelenamentu di monossidu di carbonu: Avvelenamentu severu di monossidu di carbonu (CO) pò purtà à sequele neurologichi avanzati, soprattuttu s'ellu ci hè stata perdita di cuscenza.Questu pò purtà à prublemi di memoria, disordini di personalità è cambiamenti d'umore.U trattamentu in una camara iperbarica pare esse assai efficace à riduce u risicu di l'effetti tardivi.

2. L'attuale stile di camera d'ossigenu in u mercatu

Camere iperbariche stazionarie, installate in permanenza in certe unità ospedaliere, di solitu in parechje locu.Di solitu, saria più di 10 posti.

 Camere iperbariche stazionarie

E camere iperbariche gonfiabili sò ligeri è ponu esse inflate in ogni locu cù una grande libertà di muvimentu.Normalmente sò unicu situ.E camere iperbariche inflatable sò particularmente utili per u trattamentu in casa.

 Camera d'ossigenu iperbarica gonfiabile

E camere iperbariche containerizzate ponu esse trasportate da camion o veiculu speciale.Per esempiu, ponu esse muntati nantu à drilling rigs o navi militari.E dumande per a camera containerizzata ùn hè micca assai, cusì ùn parlemu micca troppu di stu tipu di camera.

 Camere iperbariche containerizzate

3. Cumu sceglie a camera hyperbaric adattata?

Ci sò tanti tipi di camera d'ossigenu iperbarica cum'è avemu parlatu quì sottu, cusì cumu sceglie a camera iperbarica?Hè basatu nantu à i bisogni di i clienti.Dicemu e differenze trà i diversi mudelli di camere d'ossigenu è ghjudichemu u standard secondu e vostre esigenze.

3.1 Pressione Atmosfera.

A pressione assunta per centimetru quadru di area misurata à u livellu di u mari à 45 gradi di latitudine è 0 gradi di umidità hè 760 mmHg altu.Hè stata chjamata 1 atmosfera standard (atm, chjamata ancu pressione atmosferica).

1 mmHg = 133,3 Pa = 0,13 KPa.

1 pressione atmosferica standard = 760 * 133.3Pa = 101300Pa = 101KPa.

A pressione di più di 1 atmosfera hè chjamata alta pressione.E persone sò in un ambiente d'alta pressione è ponu sente l'esistenza di pressione.A pressione aghjuntu à a pressione normale hè chjamata pressione supplementaria.

 

A pressione aghjuntu in a camera d'ossigenu iperbarica hè a pressione addiziale, chì hè indicata da u manometru di pressione, per quessa hè ancu chjamatu "pressione di calibre".

1PSI = 6,89 KPa (circa uguali à 6,89 kPa)

In u trattamentu di l'ossigenu hyperbaric clinicu in l'uspitali, a pressione assoluta hè spessu usata cum'è unità di pressione di trattamentu.

Pressione assoluta = pressione normale + pressione addiziale (pressione di calibre).

Se ùn avete micca esigenze per a pressione atmosferica, pudete sceglie una camera gonfiabile suave chì hà u prezzu più prezzu.A pressione atmosferica per a camera di TPU suave hè di circa 1-1.5 atm.

Sè avete bisognu di a pressione di l'atmosfera più di 2 atm, solu a camera d'acciaio duru pò risponde à i vostri bisogni.

3.2 Da i scenarii di usu.

Per l'usu domesticu, a camera gonfiabile molle hè megliu per a nostra vita di ogni ghjornu.A camara pò esse cumpressu chì occupava assai spaziu.Pudete imballà quandu ùn site micca aduprà a camera molle.U prezzu per a camera molle hè u più prezzu trà tutti i mudelli.

Per l'uspidale o a clinica, e camere iperbariche stazionarie seranu più adattate.A camera iperbarica stazionaria hà un grande spaziu chì pò esse usatu per i pazienti in una volta.Certamente, sè vo avete una piccula clinica è ùn avete micca assai budgetu per a camera d'ossigenu, pudete cunsiderà una camera di TPU di grande dimensione cum'è uDR L5.

A camera iperbarica uDR L5 hè per 5 persone è a dimensione di a camera hè 180 * 175cm.Stu mudellu hè adattatu per 5-8 persone è hè populari per cliniche o picculi hospitali.Eccu i dettagli di stu mudellu:

5 persone grande camera d'ossigenu iperbarica (persunalizatu secondu i bisogni di u cliente)

Nome di u produttu: 5 persone grande camera d'ossigenu iperbarica + generatore arricchitu d'ossigenu d'alta pressione

Applicazione: Home Hospital

Capacità: 5 persone

Funzione: ricuperà

Materiale: materiale di cabina: TPU

Dimensione di a cabina: 180 * 175cm pò esse persunalizatu

Culore: u culore originale hè biancu o grisgiu, una copertura di tela persunalizata hè dispunibule

Potenza: 1760 W

medium pressurized: aria

Pressione di uscita: <700mbar@60L/min

Pressione massima di travagliu: 30Kpa

Purezza di l'ossigenu à l'internu: 30%

Flussu d'aria massima: 350 l/min

Flussu d'aria minima: 100 l/min

grande camera d'ossigenu iperbarica

3.3 A quantità chì e persone in a camera à u stessu tempu.

Sicondu a quantità di persone in a camera, avemu diverse dimensioni per a camera molle.Per una sola persona, pudete sceglie uDR L1 o uDR L2 camera soft;Se ùn avete micca una limitazione per u budgetu, a camera d'acciaio duru uDR D1 o uDR D2 averebbe una sperienza di u cliente megliu.Per 2-3 persone, uDR S2 o uDR H2 seria bonu per voi.Sè più di 4 persone, forsi pudete cunsiderà uDR L5 camera hyperbaric.

Persone doppie Camera d'ossigenu iperbarica di tipu d'ova horizontale uDR S2

Nome di u produttu: Camera di ossigenu iperbarica di tipu d'ovu horizontale per persone doppie + generatore arricchitu d'ossigenu à alta pressione

Applicazione: Home Hospital

Capacità: doppia persone

Funzione: ricuperà

Materiale: materiale di cabina: TPU

Dimensione di a cabina: 80 * 200 * 65cm pò esse persunalizatu

Culore: u culore originale hè biancu, una copertura di tela persunalizata hè dispunibule

Potenza: 700 W

medium pressurized: aria

Pressione di uscita: <400mbar@60L/min

Pressione massima di travagliu: 30Kpa

Purezza di l'ossigenu à l'internu: 26%

Flussu d'aria massima: 130 l/min

Flussu d'aria minima: 60 l/min

 Camera d'ossigenu iperbarica di tipu d'ova horizontale uDR S2

3.4 Stile à pusà / Stendu per a camera d'ossigenu

Quandu l'utilizatori in a camera iperbarica è accettanu l'ossigenoterapia, ponu fà tuttu ciò chì volenu.A terapia di l'ossigenu ùn effettuerà micca u cumpurtamentu è l'azzione di l'utilizatori.Qualchidunu vole à mette è riposu durante a terapia di l'ossigenu, cusì sceglienu una camera iperbarica, cum'è uDR L1.

Camera d'ossigenu iperbarica singola sdraiata o in piedi uDR L1

Nome di u produttu: Camera d'ossigenu iperbarica singola sdraiata o in piedi + generatore arricchitu d'ossigenu à alta pressione

Applicazione: Home Hospital

Capacità: sola persona

Funzione: ricuperà

Materiale: materiale di cabina: TPU

Dimensione di a cabina: 80 * 200cm pò esse persunalizatu

Culore: culore blu

Potenza: 700 W

medium pressurized: aria

Pressione di uscita: <400mbar@60L/min

Pressione massima di travagliu: 30Kpa

Purezza di l'ossigenu à l'internu: 26%

Flussu d'aria massima: 130 l/min

Flussu d'aria minima: 60 l/min

 Camera d'ossigenu iperbarica singola sdraiata o in piedi

Certi pirsuni volenu stà in a camera o à pusà in a camera, cusì u mudellu standing di a camera d'ossigenu hyperbaric uDR H2 risponde à e so dumande.

Camera d'ossigenu iperbarica doppia sedia uDR H2

Nome di u produttu: Camera d'ossigenu iperbarica doppia seduta + generatore arricchitu d'ossigenu à alta pressione

Applicazione: Home Hospital

Capacità: sola persona

Funzione: ricuperà

Materiale: materiale di cabina: TPU

Dimensione di a cabina: 120 * 160cm pò esse persunalizatu

Culore: u culore originale hè biancu, una copertura di tela persunalizata hè dispunibule

Potenza: 880 W

medium pressurized: aria

Pressione di uscita: <400mbar@60L/min

Pressione massima di travagliu: 30Kpa

Purezza di l'ossigenu à l'internu: 30%

Max flussu d'aria: 180 l/min

Flussu d'aria minima: 45 l/min

Camera d'ossigenu iperbarica doppia seduta

3.5 Se l'utilizatore hà claustrofobia

A camera d'ossigenu iperbarica più cumuna hè a camera d'ossigenu TPU suave.U materiale TPU hà una bona strettezza chì l'ossigenu ùn scapparà micca da a camera.Ma TPU ùn pò micca trasmette a luce.Certi pazienti chì anu avutu claustrofobia si sentenu assai scomodi quandu sò in a camera, cusì ricusanu di accettà l'ossigenoterapia.A camara d'ossigenu iperbarica chjaru risolve stu prublema.

All in One camera d'ossigenu iperbarica trasparente per una sola persona uDR D2

Applicazione: Hospital / Casa

Funzione: Trattamentu / Salute / Rescue

Specificazione: 1 persona

Dimensioni: 730 × 2070 × 1100 cm

Parametri basi:

1. Cuncentrazione di furnimentu d'ossigenu: ≥90% (pò esse stabilitu)

2. Metudu Pressurization: aria

3. Pressione è tempu di decompressione: 5-10min4.

Pressione di travagliu: 1.1-13atm (pò esse stabilitu)

Aria condizionata cunfortu è configurabile

Materiale: Novu acciaio speciale

Anti-claustrofobia: Grande finestra curva.

Pannellu di visualizazione di l'ossigenu extravehicular

Dentru: cuttuni di cuttuni (regolazione continua da a pusizione seduta à a pusizione semi-inclinata)

Caratteristiche: A cabina è l'equipaggiu sò assai integrati, simplici è sensu di designu (modelu èCMF), intelligenza, sperienza estrema (grande finestra, sdraiata comoda, dentro è fora

 Camera iperbarica d'acciaio duru

3.6 U cliente's abitudine di u vostru mercatu di destinazione

Ci hè un livellu di mercatu diversu è i clienti anu abitudini di cunsumu diffirenti.Se vulete lancià un novu pruduttu, avete bisognu di fà una ricerca per u vostru mercatu di destinazione prima.

Sè vo mira à u mercatu high-end è vo vulete furnisce megliu spirienzi di i clienti, pudete cunsiderà una camera d'ossigenu iperbarica trasparente intelligente.Stu mudellu currisponde à l'aria cooler.Hè assai còmode di accettà l'ossigenoterapia in a camera.

Trattamentu di salvezza ICU intelligente camera di ossigenu iperbarica di una sola persona trasparente uDR D1

Applicazione: Hospital / Casa

Funzione: Trattamentu / Salute / Rescue

Diametru di a cabina: 900 mm

Lunghezza di a cabina: 2600 mm

Volume di cabina: 1,56 m3

Dimensione di a porta: DN800mm

Nùmeru di chjappi: 1

Pressione di cuncepimentu di a cabina: 0.15MPa

Pressione massima di travagliu di a cabina: 0.15MPa

Numeru di persone per cuncepisce u trattamentu: 1

1. Modu di cuntrollu Manual

2. Modu di cuntrollu di sicurezza pneumatica, u sistema di gas è elettricità hè spartutu è isolatu per assicurà u funziunamentu sicuru di l'equipaggiu.

3. Voice funzione prompt autumàticu, sistemu intercom dentro è fora di a cabina

4. Funzione di ricurdamentu di u sonu è di a luce di trattamentu timer, sistema di intercom bidirezionale in tempu reale in l'internu è fora di a cabina

5. Sistema di riscaldamentu è di climatizazione

6. Smooth, mute, bed rail

7. Multiple setti di dispusitivi interfaccia bioelectric

Camera di ossigenu iperbarica trasparente per una sola persona

4. Marca affidabile per a camera d'ossigenu hyperbaric

Per i clienti chì anu da pruvà a camera iperbarica, vi cunsigliu un fabricatore affidabile LANNX Biotech per voi.LANNX hè una fabbrica chì hè specializata in u campu per anni.Hanu prudutti di bona qualità, serviziu caldu, risposta pronta è suggerimenti prufessiunali.

LANNX Mel & Bio Co., Ltd., situatu in a cità di Shenzhen (U centru high-tech di Cina).LANNX hè un primu fornitore di prudutti è soluzioni per a salute chì si concentra in a ricerca, a fabricazione è a distribuzione di i dispositi medichi è biologichi.LANNX hà u scopu di furnisce à i nostri clienti un pruduttu prufessiunale, innovativu è di alta qualità.Basatu nantu à a nostra bona cunniscenza di l'area di a salute, LANNX pò furnisce una soluzione tutale per diverse esigenze di assistenza sanitaria.

merchenzie di a camera d'ossigenu iperbarica

5. Hot vendita mudellu chì vende à USA è Europe

Sicondu l'ordini chì avemu ricevutu questi anni, a maiò parte di i clienti sceglienu una camera d'ossigenu iperbarica gonfiata.U corpu di a camera pò esse cumpressu, chì risparmià u costu di spedizione è hè assai adattatu per l'usu di a casa.

A causa di u prezzu è di a dimensione, a camera iperbarica di TPU suave

6. Serviziu persunalizatu per a camera d'ossigenu hyperbaric

Certi clienti volenu custruisce a so propria marca per a camera d'ossigenu iperbarica.Ùn importa micca chì avete appena cuminciatu à fà l'affari o avete esperienze ricche per l'affari, pudemu aiutà vi à custruisce a vostra marca.

Per a camera d'ossigenu hyperbaric, pudemu persunalizà u logu è u testu nantu à u corpu di a camera.Pudemu stampà u logu liberamente per ordini di quantità elevate.

Diteci i vostri bisogni, allora pudemu fà u disignu perfettamente per a camera d'ossigenu iperbarica!

 Camera d'ossigenu iperbarica persunalizata

7. U megliu canali di spedizione per a camera hyperbaric

Avemu cooperatu cù parechji agenti di spedizione, cusì pudemu verificà u megliu prezzu per voi.Per e merchenzie di grande dimensione, saria megliu spedite per mare (circa un mese) chì pò salvà u costu di spedizione.Ma s'è vo vulete ottene a merchenzie più veloce, forse pudete sceglie u trasportu aereu o serviziu espresso (7-11 ghjorni).

In ogni casu, dacci u vostru indirizzu è u vostru codice postale, allora pudemu verificà u canali di spedizione megliu è affidabile per voi.


Tempu di Postu: Aug-24-2022